Mardröm :´(

Vaknade kl 05.00 av en mardröm :(
Drömde att ja å Elias höll på å busa åsså råkade både han å ja smälla till varann över munnen å Elias blev sur å slängde ut mig från rummet.
När ja gick ut ur rummet så känner ja hur de spänner i mitt tandkött. Ser mig i spegeln å ser att dom mittersta tänderna på översta tandraden ligger över varandra av smällen.
Försökte rätta till de genom att dra tänderna åt sidorna liksom, men då spricker hela tandköttet upp å delar sig i 2 delar!
Fy F*N va äckligt de var!!!!!!
Varknade med ett ryck å flyger upp ur sängen, känner mig i käften över tandköttet men allt är som tur är som de ska!

Hatar mardrömmar! Inte ofta ja drömmer såna men när ja väl drömmer de så känns de som på riktigt!

Gick ner på toa å upp å la mig igen efter de å 05.07 typ så fick ja EXTREM typ "mensvärk" över äggstockarna så de enda som "lindrade" lite var att lägga mig på vänster sida i fosterställning! :(
Haft så nu på dagen oxå 6 ggr :( Å sammandragningar som tar andan ur mig så mitt hjärta rusar å ja inte kan stå upprätt...
Jätte jobbigt ... :(


Men nu iallafall så ska ja å Elias dra till Fredde å hälsa på en sväng. Borde dock vila, men vi ska inte göra så mkt mer än sitta så de går nog bra :)

Hej så länge :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback