Lilla ängel <3

Jag å älskling har suttit å lyssnat å spekulerat om låt att ha på dopet som vi kan vänja bebisen att höra nu så h*n känner igen den sen på dopet å är lugn.. De sägs funka..

Lilla ängel heter den vi ska ha.. <3
Elias har typ 2 till låtar han tänkte på men ja är fast besluten :P

Det blev bestämt direkt eftersom ja blev berörd av den.
Brukar inte bli berörd till tårar så lätt så :P hah*

Längtar så sjukt mycket efter att få snosa på våran alldelens egna bebis <3
Finns inga ord som kan beskriva hur mycket ja längtar efter detta lilla troll.

På sista tiden har ja blivit sjukt peppad å föda oxå, de har hjälp å prata me folk om mina rädslor tror ja, för nu känns de bara "jamen kom igen då värkar, ge mig va ja tål, vill ha min bebis nu!" *skratt*
Nu när de ilar så de gör riktigt ont i ljumskar, höfter, mellan benen osv så tänker ja "nu är de inte länge kvar".
För de är de ju inte. 5 v å 3 dagar till BF :)
Så de lilla onda ja känner är liksom skönt, för då vet ja att kroppen funkar som den ska :)

Nej ja är inte sadist ;D

Älskade unge, snart är du hos oss! <3
Snart får ja se dig i din pappas armar <3
Vi längtar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jessika James

Jo jag ska göra det iallafall en gång till senare, när man blivit ännu lite större ^^

Men jag tror inte riktigt på sånt dära :P

Postat av: Jessika James

Oj råkade trycka in kommentaren fast jag skulle fortsätta skriva haha ^^

Jo då för oss känns det bara bra. Igår var det full fart i magen så vi låg å hade mys i sängen ^^

Min syster har 2barn med sin kille å han e svensk (vilket min också är) och deras äldsta kan bara några fraser och ord. Vet inte riktigt hur man ska göra för att fixa att dom blir 2språkiga. Men jag hoppas på det :)

Har ju ändå bror min i Finland å hela min familj pratar ju finska.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback