Ikea å finland idag. Å vecka 33+0 såklart <3

Vardagsrummet är nu klart! :D
De som saknas är nya fönsterbrädor å förkorta gardinerna lite som var för långa :)

Varit på Ikea idag, kom hem för en stund sen.
Där hittade ja gardiner, fönsterlampor, blommor (120 höga), krukor till blommorna, mera bestick å lite sånt :P
På Rajalla hittade ja en amningsbh (som "brudarna" även kan växa lite i) å trosor :P

Borde fota å lägga ut allt ja köpt men orkar inte resa mig för 5 öre!
Ni får se när ja fått allt på plats istället! Eller oxå får ni komma å hälsa på mig på min 21 års dag på måndag så får ni se då hur fint allt blev :D <3

Är även i vecka 33+0 (34) idag. Men de orkar ja inte heller lägga in bilder på just nu.
Tar de på ett tag...

Ska se en film nu i ny vardagsrummet å bara ta de lugnt å vila mina dunkande fötter efter allt gåede idag :P
Elias å Fredde har åkt å fiska i Kamlunge så här ligger ja i lugn å ro :D hihi*

NU SKA HÄR VILAS :D <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback