Blir ingen smörgåstårta till syster å Jennifer idag :(

Steg upp me Elias imorse igen :P Dock har ja inte kunnat somna om ännu :S har sovit ca 2.5 timmar inatt så ja MÅSTE somna om! Ligger å ser Vakna me the voice, tillslut brukar ja kunna somna :P

Syster m sin lilla familj kommer å grattar mig i efterskott idag :) <3
Hade tänkte göra smörgåstårta å känner mig jätte dum för att de inte kommer bli nån, men så är de när man har 70 kr allt som allt på kontot å klara sig på.. måste till å me låna pengar av Elias för att kunna betala en å annan räkning :(
Men men.. När jafår pengar från skitans A-kassa så löser de sig, bara de nu inte tar hur länge som helst :(
Jennifer sa att hon fick vänta jätte länge när hon skulle få från A-kassa förut.. Bajs oxå!

Nån mer än ja som tycker dom på the voice är jätte elaka mot "försöks kaninen"? :( Stackarn...

Äh, nu måste ja försöka somna så ja inte börjar må illa å skaka å få frossa seneare under dagen.. :(

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jessika James

haha jag brukar också vakna å se voice ett tag tills jag somnar om... :P



Jo det är därför jag försöker blogga om hur man känner sig å allt sådant, så man kommer ihåg sen :)

Hade varit jätte kul att läsa hur min mor kände sig när hon väntade mig osv. Men hon skrev inte blogg eller dagbok ^^



Jo precis. Och min karl vill ju lära sig finska så det är väl bara att sätta igång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback