12/5

Vart på stan å köpt nya sommar byxor i ett stånd utanför folkan.
Kollade bara för skojs skull då ja inte kan ha vanliga kläder typ överhuvudtaget, men dessa passar både nu å sen :)
Lägger in bild imorgon. Orkar inte ta på mig dom nu bara för å fota :P

Vi var även å käka onyttigt på Sibylla (chickenbits å fanta)
Å sen åkte vi runt på Djuptjärn å Stenbäcken å kolla lite tips på hur vi skulle kunna göra i våran trädgård osv :P
Sen har ja spackla Elias 140 oxå :P Är man proffs så är man :) haha*
Han försöker sig aldrig på sig de själv igen efter att ja gjorde de en gång för några år sen :P

Nu sitter ja å ser Herr å Fru (missade halva programmet, hrmpf!)
Sen BigBrother.
Elias mamma ringde å fråga om vi skulle komma dit en sväng men ja känner nu att ja orkar inte mer ikväll.
Vill bara ta de lugnt nu...

Mamma å pappa kommer hit till den 24:e juni (midsommar) får se hur ja ska orka med dom TOTALT höggravid å allt!
Då är de ju bara exakt en vecka kvar till BF.

Hon kommer stressa mig genom att säga att ja inte får göra nånting bara för de :S
Brorsan sa att de är ju bara ja säger ifrån lite snällt att "jag säger till när jag behöver hjälp, okej?" typ...

Nåväl.. BYE!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback