Vecka 25+0 imorgon (26)

Fuskar å lägger in bilder idag för imorgon hinner ja inte sitta här å skriva :P
Blir att åka till Morjärv på isracing me älsklingen å grabbarna :P


Vilket glapp de blivit å tunikan ser helt plötsligt för kort ut :P haha






Fått ännu "fulare" katt rövhål navel :P
Den ploppar snart ut helt, den har redan ploppat ut upptill :P
Åsså har bebis gjort mamma bred :P Haha*


Äh, slänger upp en bild på mig å mina 2 polare i pannan som plötsligt fick lust att förgylla min dag :P
Men inte sörjer ja för de :P
Har fått MKT finare hy i nyllet nu än innan ja blev gravid :) HURRAAAA för de!!! :D

Permalink Magen vecka för vecka Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lillaleex

Söta bilder på dig och din mage :D

Postat av: Tesse

Å gu så länge sen de känns att jag har sett dig,va stor magen har blivit =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback