Vecka 24+0 (25)

Ja då har ännu en vecka gått :P ca 15 veckor kvar till bebis kommer.. Börjar vara riktigt nervös nu :P
Yrseln är ännu i farten (håller på å bli tokig) fått lega på soffan sen ja vakna för att ja blir helt snurrig å allt blir svart om ja sitter eller står. Hur ska ja kunna jobba ikväll å imorgon..
Ja idag jobbar ja från 16-21 å imorgon jobbar ja 7-11.07, konstiga tider :P rätt skönt me korta pass på en helg, man går inte miste så mkt av dagen då å får helg OB :) De gillar ja!

Får högre föräldrapenning ju mer ja jobbar.. men från å me nästa månad ska ja ansöka om havandeskaps penning så ja verkligen får vila upp mig inför förlossningen å vakna nätter :P haha :)
De är bra för min foglossning å yrsel oxå, så då slipper ja pina mig själv med att försöka jobba medan ja går omkring å ser ut som ett fyllo i korridorerna å måste lägga mig ner me benen upp helatiden, de kn inte vara så bra..
Ska till Barnmorskan på måndag så då måste ja ta upp om dehär em min yrsel att den fortfarande inte släppt.

Igår var j å Jennifer å hälsade på hon min äldsta syster i Sörbyn i flera timmar :P Fick tacos direkt vi var framme, var RIKTIGT gott! <3 Tack Nina! <3

Klämmer in en bild på magen igen ;)


Irriterad över att magen ser liten ut på bild men större i verkligheten :P


Åsså har ja fått värsta fula naveln :P haha.. Snart ploppar den utåt :(

Nå, Elias har roligt me den iaf. när man håller runt den å trycker så ploppar den ut :P haha*
Obehagligt... *ryser*

Nu ska ja vila så gott de går innan jobbet.. börjar om mindre än 3 timmar...

(Elias ska få fota magen nästa gång.. börjar bli svårt å töja ut armarna så hela magen kommer me i bilden..
Måste hitta nån bild på magen innan ja blev gravid så ni som itne vet hur spinkig ja varit innan får se de..
Magen känns ENORM till skillnad mot för va den varit..
Å större blir den ;)

Permalink Magen vecka för vecka Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback