Stressful, hurtful

Vet faktiskt inte varför ja inte bloggade igår. Har nog ingen bra ursäkt förutom att ja var å klippte mig på frisörskolan av lilla söta Amanda som är jätte duktig å ja blev för första gången på 5 år nöjd med mitt hår efter att "frisören" blev klar. De är ett bevis på att Amanda är duktig, när hon lyckats få mig nöjd :D

Efter de var ja å ränna uti massa ärenden, F-kassan, AF osv osv.. När ja var klar var de bara gasa hem från stan å slänga sig på soffan 20 minuter innan magen började kurra jätte mkt. Åt lite rester vilket var JÄTTE GOTT!!!
Kycklingfilé, ris å wookgrönsaker. MUMS!

Idag har ja vart på Arena Ung sen 8.30 imorse å ringt runt som en TOK till AF, a-kassa, volvia mfl ställen för att dom tjorvar å skickar mig fram å tillbaka! Blir tokig! Men nu har ja fixat allt så är jätte nöjd å stolt över mig själv att ja inte gav upp i dendär djungeln! :P

När de slutade 14.30 åkte ja å hämta Elias från jobbet å vi bagav oss för att åka å tvätta osv.

Nu är han på en körning å ja funderar på va fasen ja ska äta :P Ja är JÄTTE hungrig!

Om ca 20 minuter är tvättmaskinen klar så då blir de å åka tillbaka till våran "tillfälliga låne tvättstuga" för att hämta ren tvätten å fylla på en till maskin :P

Ryggen värker från korsryggen å upp till skulderbladen å de enda som vore skönt var om ja kunde lägga mig på mage, men de går ju självklart inte för att då mosar ja en liten individ så ja får lida pin istället :P

Somnade inte fören strax efter kl 2 inatt pga halsbränna å obekvämt att ligga i sängen, hittade ingen bra sovställning.. De tär på en att kunna se hur Elias ligger å sover sött i all ro medan ja vrider å vänder på mig i flera timmar! Så var de förra natten oxå.. Tungt, men de är ju bara 3 månader kvar av lidandet så de får ja väl härda?

Nu ska ja gräva runt i kyl, frys å skåp för å se va ja kan tänkas äta :P

Kram hejs :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback