Stressful day :S

Började min morgon klockan 5 då elias väckarklocka ringde å ja väcktes i ett snabbt ryck så ja väckte bäbisen eller nåt för den började vålda mot min urinblåsa så de var bara å stiga upp, gå ner å gå på toa :P
Sen kunde ja somna om (de har ja inte bruka kunna göra normalt) tills MIN klocka ringde kl 7.30 å de va dax å stiga upp å fara på ett möte fram till klockan 11. Yrsel å svettningar trots att ja satt (super less på yrseln).
Efter de bar de av mot syster som bjöd på fisk til lunch! :) mumsigt! <3
Sen for ja hem till klockan 2 å älsklingen kom från jobbet kl 3.. Då gjorde ja våfflor me grädde å sylt :)

Kring 4 tiden åkte vi på en liten skotertur till syster, för Jesper (hennes 3 åring) har tjatat om att få åka "snöskoter".
Ja passade på å duscha där medan dom for å åkte, en unge åt gången :P
När Elias frågade Jesper om de var kul efter några minuter på skotern svarar han
-"Ja tror vi måste hem nu." Haha! Sötungen var nog lite skraj ;)
Väl hemma frågade syster om de va kul å åka skoter varav hon fick
-"men ja ville ju åka snöskoter" som svar.
Då frågade hon
-"va åkte du får nåt nu då?" Han svarade:
-"vattenskoter" ;) haha! Så söt :)

Efter de var de Elias tur å duscha (de suger att inte kunna duscha hemma, precis när man vill!!!!).
Sen åt vi böttbullar å potatis å sen bar de av hemåt kl 7.
Såg Bigbrother reprisen (vi orkade inte igår, Elias somnade just innan de börja å ja var oxå rätt trött) å nu sitter vi i soffan å bara är.. Känner mig helt slut å ändå har ja inte gjort så mkt idag..

Vill bara gå å lägga mig.. men Bigbrother börjar ju om en halv timma så ska försöka orka vara vaken.

Imorgon bär de av å storhandla å fara till Försäkringskassan uti alla dessa penningar som ja inte blir klok på å sen lämna in moderskapsintyget :) Känns fortfarande konstigt ...

Trist att inte ha nån vän å dela de me utan ja får nöja mig me min karl å familjen.. Men så är väl livet ibland..
Kom bara inte å tigg över å bli vän me mig sen när ja fått bäbisen å lossas som att ni bryr er, om ni inte gjort de å varit med mig å pushat när de varit å är tungt.. Har lärt mig att en graviditet inte är bara att magen växer. De är massa krämpor av alla de slag oxå, å de suger, men de är inte länge kvar så är bebisen beräknad att titta ut. ca 100 dagar kvar, de närmar sig :) å de går fortare än man tror. Själv tycker ja de går segt men när man räknar hur lite tid de är kvar så går de visst fort iallafall :P

Nu ska ja lägga mig ner en stund å vila. Ont i ryggen :(
Kram å godnatt :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback