Städmani idag IGEN! :P

Idag var de de blivande gästrummet som stod på tur, den väntar ju gäster om 4 veckor.
Hade inte behöva göra de nu men fick lust å energi till de så nu är de gjort å behöver inte bekymra mig om de rummet mer :) Skönt!

FÖRE :







Fråga mig inte varför Elias dragit in en cykel dit..
Han påstod att den skulle avtinas så den stod först i hallen å sen i köket å nu där inne.. Den är nog avtinad nu, vart inne i över 4 v.. :P
Å ser ni, MAN KAN SE GOLVET NU!! :D

EFTER :




-Vi hängde upp gardinstång å gardiner, bara de gjorde massor!

-Åsså åkte de in lite blommor såklart :)

-Å 105 cm sängen åkte ut å in for den våran andra dubbelsäng :)
För ni vet, när par kommer å sover över ska dom kunna stänga dörren om sig ;) haha*

-Visserligen har ja inte bäddat sängen där ännu för de känns mest hygieniskt å göra de när gästerna kommer :)

När ja flyttade hemifrån fick ja med mig mormors å morfars gamla sängöverkasst.
Den ligger över sängen, dock inte så snygg, men nu blir inte sängen dammig iaf :P

Blev genast trevligare, ser inte så fint ut på bild, finare å större irl :P
Å när gästerna kommer (måste tyvärr ännu förbli hemligt vilka de blir) så kommer de se ut lite som ett hotellrum a´la Linda ;)
Med dubbeltäcke med vita lakan å rosblad på sängen å tända ljus ;) Mysigt va?
De gräsliga rödvita överkastet ska bort :) Haha..

Imellanåt stannade vi upp å tog en paus, lagade å åt mat å sen fortsatte vi :)

Har även insett att hälften av alla kläder i min garderob aldrig används.
-Varför jag har kvar dom?
-IFALL att dom kommer till användning :D
Nu kommer visserligen typ inget av de som finns i garderoberna användas på ett par månader till :P

Sett BB nyss å just nu skruvar Älsklingen å Fredde i nå jox, ja ska ta å borsta tänderna å byta till "natt särken" som består av lånad T-shirt av gubben min <3

Kram å Godnatt på er! :) Längar till sommar å soooool!!!!! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback