sjukskriven?

Var till läkaren idag som skrev ut ett sjukintyg åt mig.
Dom har tagit blodprover, blodtryck, puls, EKG, å lyssnat på hjärtat å lungorna...
Hon tyckte inte ja var kapabel till att jobba å att ja inte FÅR jobba pga yrseln å foglossningarna så papprena ska lämnas till F-kassan imorgon å de är ju dom som beslutar ifall de går igenom.

Hon tyckte att ja borde kommit å sagt tidigare om besvären för ja har blodtrycksfall som skjuter till såfort ja gör nåt. De räcker med att ja sitter å lagar mat så blir de så å värre blir de om ja tycker de är varmt.
Förut har ja alltid varit jätte frusen å frysit fast de varit 24 grader i huset.
Nu svettas ja me linne när de är 21 grader.. Är ovan me detta :P

Känns skönt om ja får bli sjukskriven men ja känner mig så vek, de är trist.. :( Men hon lugnade mig med att de är vanligt att folk blir sjukskrivna när dom är gravida pga bland annat blodtrycksfall å de är inte alls vekt, osv osv..
De tröstade mig litegrann iaf :P haha*
Hon var en bra läkare! <3

Kyckling filén är i ugnen så när Elias kommer hem (han har åkt å hämta pellets) så blir de sen lunch :P

Sen kommer syster nr 1 (min äldsta syster) till Kalix å då ska vi till bror nr 3 (av 4) å hälsa på en sväng..

Doftar gott från ugnen :) Tror dom börjar vara klara snart, mums!!! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback