Shopping

Var å handlade en mjölk å en fil så ja klarar mig till Elias slutar jobbet :P
Åsså for å lämnade in moderskapsintyget på F-kassan, så då kan ja bocka av de från listan :P

Smet även in en sväng på Kids and Teens å köpte mig en mascara å ett par urgulliga baby strumpor med Tummen på <3 Tummen är så söt :) Är ja knäpp? :P
Vill även ha en amningskudde me Tummen på men den kostar över 500 kr så de tänker ja inte köpa. De är ju inte så många månader man behöver en smningskudde så då kan ja lika gärna köpa en vanlig vit eller nå :P



Kom på att ja skulle ju lägga in bilder från våran varma utedag här på gården (min å hundens :P)
Ja gör de nu :) Bättre sent än aldrig va? ;)


Ja tror hon nosade upp halva gården ;) haha*


Där satt vi å solade å njöt :) på sparken :) Tog till å me ut hennes mat å vatten, så länge satt vi där ;) haha




Å min snygging :)

Han kom hem, stängde av skotern, skrattade åt att ja dragit ut halva huset ut å solade mitt i vintern å började fippla under huven på skotern :P haha*

Nu ska ja äta lite glass å ta de lugnt :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback