Lösenord på bloggen snart..

Ibland så funderar ja på varför vissa läser min blogg?! Fick en kommentar om att bebis inte kan sparka på mina revben fören i vecka 30 nånting, men har alla likadan kropp? ja är jätte kort! dvs har kort överkropp å mina revben är väldigt långt ner å när ja skriver att den sparkar på mina revben så sparkar den på nåt sätt så de KÄNNS på mina revben! Den kanske bara sparkar på nåt ja har i magen så att den skjuts upp mot mina revben å de känns obehagligt? Va vet jag? Ja har inte röntgensyn! Låt mig känna hur ja vill.

Snälla du, som inte vågar skriva vem du är änns å stå för de du skriver, de är MIN blogg å MINA upplevelser å de är JAG som vet hur de känns. Alla är byggda olika!

Å angående att ja saknar en vän, jajemen de gör ja, men ja tar inte upp kontakten med henne då de var hon som startade andra världskriget av en liten skit sak så ja är inte så sugen på å ringa upp. Hon sa upp vänskapen pga av en liiiten liiiiten skit sak å vill hon ha kontakt me mig igen får hon höra av sig, för ja har redan försökt men inte lyckats. Alltså: Jag låter de vara!

Blir nog att sätta lösenord på bloggen då de trots allt ändå är jag som ska minnas hur de kändes för mig å hur jag mådde osv. Ingen annan kan ju komma å säga åt mig hur en spark känns när den sparkan på nå visst ställe. De känns olika för alla.

Tack för mig.

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Så som jag har uppfattat hela saken efter att ha läst din blogg, så funderar jag vem som startat ett världskrig. Du har skrivit att du hatar henne och mycket mer medans de hon skrivit har bara varit om att inte kunna säga sin åsikt. Verkar som den vänskapen ni haft inte var någon vänskap. Å de är tråkigt då ni båda verkar behöva en riktigt bra vän.

Postat av: Linda

Så du känner både mig å henne, bra att veta. Fler som tycker man är störd för att man är gravid. Hatar henne för att hon säger upp en vänskap pga missförstånd från bådas håll, de står ja för, för de är just de å endast de ja hatar. Om de inte var nån vänskap vi hade varför var de bara hon å jag som umgicks konstant å ensam i 4.5 år..? Dom andra vi umgicks med förut var bara såna som inte var som jag å hon. Dom andra tappade vi kontakten med. Så vem föreslår du som en riktig vän då? En riktig vän är då inte en sån som lämnar en bara för att den andra vännen blir gravid. Tycker jag.. Men skriv vem du är eller sluta kommentera. Stå för de du skriver. Som alla andra...

Postat av: Anonym

Hejsan! Tyvärr finns de personer som inte vågar stå för vad dom skriver. Hoppas ni mår bra. lösenord på bloggen låter som en bra idé. /Johanna

Postat av: Zandra - Mamma till Thindra 8 månader

Haha, klart bebisen kan sparka på dina revben!? Min bebis gjorde det i vecka 22 började hon sparka på dom! ;o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback