Latmask

Bedövningen släppte äntligen just före 16.00 skönt! Nu är ja mig själv igen.
Bortsett från att ja känner mig typ.. Utmattad :S
Älsklingen slutar snart å han ville hitta på nåt sen han slutat men ja känner mig verkligen jätte jätte trött :S
Jobbigt att vara trött å matt i kroppen helatiden..
Kanske skulle ta en snabb tuppplur tills han kommer hem så kanske ja orkar hitta på nåt..?

Orkar inte änns skriva nåt intressant eller långt inlägg här heller, så de får räcka såhär..

Måste verkligen ta mig å köpa nå nya linnen å tröjor snarast, får fundera ut en lösning... :P

Nu ska ja vila ögonen å min värkande vänstra rygghalva..

Zzzzz..

Känner mig typ såhär*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback