Ingen rubrik

Har rengjort kaminen, plockat upp hundskit från gården, fixat me kläder, rastat hunden osv osv.
Sen fick ja tillslut upp Elias ur sängen KLOCKAN 14.00!!!!

Vart less å drog till stan å var me Jennifer till kl halv 8 då Elias ätit frukost å drog för å köra skoter direkt efter hans "frukost".
Hämtade han sen kring halv 8 för å se hockey hs Mats me Jennifer, Lena å Mats.. Luleå förlora.
Inte så insatt eller ett dugg intresserad av hockey över huvudtaget men de var bara en glad min vid tv:n, Jennifers, för hon hejade på Skellefteå :P Haha*

Sen hem efter hockeyn å se BB å nu söker älsklingen sin väckarklocka så han kommer sig upp på morgnarna.. :P

Ja börjar bli riktigt trött, bäbis har knappt rört sig alls i magen idag :S Lite halv orolig men de är säkert normalt. Dom ända rörelserna ja känt har varit kring uinblåsan typ å se är inte många ggr å inte lika hårt som de brukar..

Nu ska ja gå upp å sova. När ja lägger mig i sängen å slappnar av å JUST håller på å somna då brukar de bli ett herrans liv i magen, hoppas på de ikväll faktiskt, ja brukar bli irriterad över att h*n inte låter mig sova men nu ska ja "aldrig" mer gnälla på de, för idag har de varit alldelens för lugnt... :(

Längtar efter bebis så sjukt mycket å har lite svårt att inse att om 3 månader är de ingen snö ute mer å därikring kommer lillen ut :) Jippii!! Inte just när den ska ut men sen när den är ute så är de jippii ;)

Kram å godnatt! :)


Din pappa längtar oxå efter dig som en tok bebis, tro mig :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Zandra - Mamma till Thindra 9 månader

Drick ett iskallt saft glas då brukar det hända saker i magen! :) Så gjorde jag när inte Thindra rörde sig i magen och då blev det liv på henne! :)



Eller så testa drick kaffe de hjälper också! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback