Älskar sol!

Idag har ja suttit ute i minst en timma på sparken på gården å "solat" me vovven i knäet. Som hon njöööt! :)
Sen överraskade Elias mig me å komma hem kl 3 istållet för 4 (medan ja satt på gården å solade!)
Han tyckte ja va knäpp som satt där :P haha* Innan de var vi å tog nån promenad till syster osv, ja å vovven.

Senare kring 4 for ja me Jennifer till Mats å käka. Gott! Tack Mats! <3
Åsså har ja vart på Gallerian å köpt mig nå nya örhängen till alla hålen i öronen, tappat bort alla andra örhängen i flytten så har inte haft några i öronen på evigheter :P

Förresten, inlägget igår:
Det tog kol på mig efter att ca 7 personer hade sagt de på en dag (fast ja hört de 1000 gånger innan) så de var inte riktat mot nån speciell person (ifall ni trodde de, tänkte ja).
Blev bara less på att folk inte tänker på att alla människor är olika stora livet ut i även i liknande situationer
(å i denna situation beror de oxå på HELT hur den ligger i magen mm)
ja är ju som sagt väldigt liten så de vore konstigt, helt enkelt, om min mage redan vore jätte stor, den har ju knappast slutat växa...! De kan ja lova er.

Ja är iaf jätte glad över att ja ännu kan böja mig hyfsat lätt när ja ska knyta skorna mm.
De beror HELT på HUR ja börjer mig.. Men knyta skorna själv, de kan ja! :)

Bara glad att ja inte är enorm redan, annars vet ja inte hur ja ska palla sommaren, för om ja skulle ha störra mage nu så vore ja ju stor som en valross i sommar :P haha*

Säg va ni vill men ja ska å vill iaf FÖRSÖKA vara stolt över min kula.

Huh! De blev längre än planerat :P heh*

Ikväll är ja på dåligt humör. Ja är arg, orolig osv. Över pengar å liknande..
Så om de inte är nåt som är jätte viktigt, hör inte av er då.
För isåfall kommer ja bara klaga :P
Fast vill ni muntra upp å få mig å tänka på annat som är kul, så är de fritt fram å ringa :)

Nu är ja jätte hungrig.. ska göra mig nå mackor å se sofias änglar
Å sen EFTERLÄNGTADE DESPERATEHOUSEWIFES!!!! <3

Puss heeeej :P

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lillaleex

Jag vet, håller med! Man borde fan slå ihjäl dom som kan göra sådär mot dom stackars djuren ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback