5 år med min älskling-idag :)

Jajemen, nu har de gått 5 år, känns som betydligt längre :P Haha*

Idag jobbade han till kl 3.
När han slutat for vi en sväng på TeamSportia å efter de till badhuset.

Sen ringer självklart Fredde å ska ha me Elias å åka skoter å Elias kan inte säga att vi har våran årsdag idag
(Betyder mkt för tjejer, iallafall mig, inget för killar verkar de som)
Å när vi kommit hem så kommer han direkt å dom åker iväg.
Himla mysig årsdag ja haft idag, verkligen! Samma sak var de på alla hjärtans dag.
Fredde var hos oss HEEEEELA dagen!

Trist att han inte fattar att ja har EN pojkvän som ja vill fira alla hjärtans dag med å våran årsdag med å inte TVÅ!
Säger ja nåt så är ja dum i huvudet å tråkig å Elias är en toffel om han säger nåt.
Varför ska de behöva vara så?


Men detta är iallafall de ja känner för Elias :)

Elias <3 Linda tillsammans i 5 år sedan 28/3-06
Förlovade i 3 år av 5 år :) 25/6-08
Bebis påväg ut om ca 3 månader 1/7-11
När ska han fria då? ;)

KÄRLEK och LYCKA är allt ja känner när ja ser Elias :)



Nåväl, har varit på F-kassan idag oxå, störd kvinna som ja pratade med, hon pratade som en kurator å som att ja vore utvecklingsstörd som inte förstod de hon sa (hon förklarade RIKTIGT dåligt, Elias fattade inte heller va hon menade) Plus att hon inte verkade fatta att de är mitt FÖRSTA barn, då vet man inte va som gäller direkt.

De är inte så lätt å veta, har aldrig varit sjukskriven förut heller så ja har ingen aning om hur man går tillväga där.
Dom ja frågat (BM, läkaren, AF) sa att de enda som behövs är ett sjukintyg från läkaren, fixade de, å for för att lämna in å få de klart, nämen då säger hon att ja måste anmäla på jobbet till chefen å att chefen ska sjukskriva mig om hon anser att ja inte kan jobba.

Sa då ca 5 ggr att ja är bara timvikarie å har inte ett fast schema eller fast jobb men de sjunk liksom inte in i hennes hjärna. Men tillslut fattade hon. Jaha. Nå då gjorde hon en sjukanmälan på mig å sen innan ja skulle gå frågade ja nån fråga ang. min utvecklingsersättning från AF å då säger hon.
-"Jaha men du är anmäld som arbetslös, jaha, men då har ja skrivit fel här".
KÄRRING!! Åh va less ja var!

Satt där å höll på å svettas ihjäl å var helt yr i skallen för att de var så varmt (fast ja inte hade nån jacka) å hon pratade så sakta som om ja skulle ha hela dagen på mig att sitta där å prata me henne.

Varför är F-kassan alltid så tröga å sega?! Hur ska ja orka ha me dom å göra?!?! *suck*

Nå, nu har ja varit där iaf. Check!

Nu sitter ja å ser tv, har svin tråkigt å väntar på att ja ska få hem min karl.
Hoppas inte Fredde planerat å vara me oss, hos oss, hela dagen.. Kommer han säkert, men ja kan ju hoppas......

Nu ska ja försöka bli lite glad :P

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: din pojkvän

Hej gumman, du vet ju att jag älskar dig och att du betyder allt, du är det finaste som finns, ÄLSKAR DIG MER!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback