Vecka 37+0 (38)

Magen idag :






Snacka om BOLL (!)

Barnvagnen hamnade i bakgrunden oxå. Kom på att ja glömt fota å lägga in den :)
Men de gör ja en annan dag.. Nu är ju kl 22.00 snart :P

Nåväl.. Idag har ja haft förvärkar titt som tätt men inga regelbundna ännu.
Stickningar mellan benen heeela tiden (asjobbigt!)
Kan inte bara värkarna sätta igång nu så ja slipper "lida" av stickningar å sammandragningar mer...?

Vi har även varit till Bjumis å skulle bada men på lilla var de fullt me pollen i vattnet å på stora var de svinkallt!
Så de vart inge bad för min del :P
Men Moa fick bada.. Hon började må dåligt å kräktes 2 ggr stackarn :(
Hon var helt lealös där ett tag men nu mår hon bra :) <3

Idan har de varit lite skönare väder, inte sådär jätte varmt som de varit tidigare i veckan.
De har varit mer blåst å de gillar ja :)
Imorgon skulle de bli åska :( De gillar ja INTE!

Får se va man kan hitta på imorgon då..

Funderat på dehär me å fota graviditetsfoton hos en fotograf me Elias.
-Nån som har några tips på hurdana såna foton man kan ta?

Har lite dålig fantasi :P

Kul att ha som minne sen bebis kommit ut till oss :) <3

20 dagar till BF idag <3 Längtar ut ungen nu ;P

Min underbara Elias har varit söt å fixa me min blogg idag så den ser ut finare :)
Men än är han inte klar, den ska bli bättre me foton som är privata som ingen annan har :)
Så han ska fixa å trixa ihop bilderna ja vill ha så de blir en snygare blogg dehär :P
Käns som om den är lite tråkig å läsa (?) kanske...

Ge mig nu tips på graviditetsplåtningar :) De är guld värt! <3 Tack!

Permalink Magen vecka för vecka Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Zandra - Mamma till Thindra

Jag hade stickningar också.. Satan så obehagligt det var!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback