Varning för blä inlägg!

Skulle behöva skriva igen varför de är äckligt men nu har ni ju läst i de tidigare inlägget me nästan likadan rubrik så ni vet nog va de gäller även denna gång?
Äh, skriver ändå:
Varit 2 ggr på toa pga nr 2 (akut) å de var återigen löst.
När ja känner att ja är extremt kissnödig går ja på toa å de kommer bara liite liite (nej de är inte UVI) varje gång.
Om ja så bara ligger å vilar 5 minuter efter att ja varit på toa nyss å ställer mig upp å går till köket så måste ja gå å kissa igen!
Här går de mkt toa papper just nu känns de som :P

Nu får bebis sluta luras å ta å bestämma sig om h*n bara ska vara elak me mamma å mammas tarmar eller om de är att den stora dagen snart är på gång på riktigt..?

Sendrag/kramp i höger skinka som strålar ut i höft å lår har ja haft idag igen (!) när ja sitter ner.
Å sammandragningar.
Dock inte så förfärligt många men de verkar komma mer om ja ligger å vilar (?) så ja kanske ska upp å röra mig?
De verkar inte spela nån roll va ja gör dom kommer å går som dom vill iallafall...
Men de känns som om ja bara vill sova å sova just nu så då kanske de är läge å lyssna på va kroppen säger å bara göra de då?
Vill så gärna tro att bebis kommer snart.. *drömmer*

Vill hellre ha ut bebis än å få fotat domdär graviditetsfotona så de är inte hela världen om bebis skulle betämma sig å komma före fredag.. (lördag är ju ju i v 38+0!)

Nu ska ja gå å dricka vatten.. Känner mig väldigt sugen på just vatten me is i <3

Saknar mig gubbe oxå <3 Känner mig ensam :(
Känner mig ledsen (?) å varför vet ja inte...
Dehär är inge roligt längre...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback