Skulle sjunga denna för min tös...

Men de gick inte, varje gång ja tittade på henne (hon ligger näära näära mig å sover) så började ja gråta så jag sg absolut INGENING för alla tårar som suddade ut min syn..

Älskar min lilla trollunge mest av allt på hela dena jord!

http://www.youtube.com/watch?v=QNcJlI-EdEs&feature=related

(går inte länken att se så finns den under mina länkar å går den inte att se där så sök "lilla ängel" på youtube)

Å hur mysigt är de inte att vakna me henne brevid sig å Elias som viskar "mina vackra flickor" bakom mig när ja ammar <3
Ja är så lyclig så lycklig så de finns inte ord!

Vaknade inatt av att ja höll på å böka å skulle börja amma fast tösen låg å sov i sin säng :P haha*
Snacka om att vara trött i mössan ;)

Elias har oxå gjort några knasiga saker i sömnen.
Han tog aloevera propolis krämen från sängbordet, hällde i handen å satte i munnen å sen vakna han me ett ryck för de "smakade svin äckligt" som han sa å gick ner för trappan å sköljde munnen :P haha*

Nu ska ja försöka väcka tösen som sovit över 4 timmar.. mina bröst börjar läka massor nu..
Fått pengar på kontot som en till glad överraskning idag.
-Skattepengarna :) Tack "gud" för de <3

Vilken mamma börjar inte gråta när man ser på sitt alldelens egna barn som sover i famnen å hör orden i "Lilla ängel"?
Hur ska ja klara av att höra den på dopet, ja kommer ju inte kunna tittapå henne då, då kommer ja bara börja fälla tårar.. pinsamt :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback