NU kan ja kalla de för förvärkar

Jajemen. Så är de.
Somnade kring 04.00 (såg film mm) å sen steg ja upp kl 5 å gick på toa, å kl 7 på toa å kl 8 vaknade ja å var klarvaken så ja steg upp.
Fått gråta en skvätt även idag pga de som hänt men de löser sig nog snart, hoppas ja...

Imorse när ja steg upp iallafall så kände ja som att de var nånting som trycker neråt.
De trycker å trycker å de känns som att ja måste knipa så inte bebisen faller ut fast ja ligger i sängen.
Direkt på de kommer den kraftigaste (hade en förvärk nyss) sammandragningen som nu kändes riktigt obehaglig å gjorde småont!
(Paniiik!)
Fick rejäl magknip på de.
Såndär magknip som ja brukar få när ja är bajsnödig (ber on ursäkt),
så ja gick (en till förvärk) på toa å hade *diarré* :(
Sen gick ja å satte mig för ja tänkte äta frukost för nu var ja hungrig!
Men ja vill inte ha nåt, är inte sugen, alls!
(En till) Förvärkarna fortsatte komma å de känns riktigt rejält nu.
Inte sådär att de gör ont ännu, förutom att de som nöp lite kring äggstockarna.
Men de jobbigaste me domhär förvärkarna, som ja nu kan kalla dom då dom känns å stör mig i de ja gör, är att magen blir så hård så hård så ja får verkligen koncentrera (En till!) mig på att andas å sträcka på mig å ja känner jätte tydligt hur livmodern blir hårdare å hårdare för varje sekund.
Efter den 5:e (?) förvärken känner ja att de trycker på å ja måste på toaletten igen.
Samma som sist. Diarré :(
Efter de bara kommer å kommer förvärkarna å ja blir som förlamad å kan inte prata normalt när ja får dom heller, utan får verkligen anstränga mig.

Nu är de på gång va???

Tillslut kom ja på att om de är pågång så måste ja ju äta!
Smörade mackor men har bara fått i mig en.
Är jätte hungrig men ja kan inte äta när ja får förvärkar!

Som ni kanske märker så är förvärkarna INTE regelbundna än.
Alls...
Men de börjar ju såhär, eller?
Känner mig jätte jätte trött å vill bara sova men ja kan inte.
Måste ju äta en till macka först iallafall.. å dricka..

Känns som om ja somnar när som :P
Så idag kanske ja borde sovaså mkt ja bara kan, hinner å orkar för att vara utvilad när de väl händer.
Tvingade Elias å somna om så han är utvilad å orkar köra ifall de blir uttryckning inatt eller nåt..
(En till...)

Nu orkar ja inte fortsätta skriva mer..
Uppdaterar eftersom å händer de inget mer idag före kl 18 här på bloggen så vet n i att ja åkt in :D


Måste försöka sova ... Trött!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback