Några små ord på livets väg som gjorde att min vardag stannade upp...

Dagen är förstörd. Några små ord å min dag rasade.
Tårarna sprutar å ja kan inte för allt i världen stoppa dom!
Allt ja gör, säger å skriver uppfattar folk fel av nån anledning.
De gör mig ledsen.
Synd bara att ja inte kan/vill skriva vad som startade dehär inlägget.
De var ju som sagt bara några ynka ord, men som tog starkt på mig å stack mig rakt i hjärtat.

Nu vill ja bara ha ut bebisen å börja vara en egen familj.
Just nu vill ja inte ha nånting å göra me nån annan.
Sitter i sovrummet å gråter å tjurar som en barnunge. Löjligt va?
Ja kan inte släppa de. De gör ont å bli falsk anklagad! Riktigt ont å de svider!

OBSERVERA:
MISSUPPFATTA INTE DEHÄR INLÄGGET!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Zandra - Mamma till Thindra 11 månader

Vad har nu hänt? ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback