Hjälp mig lite grann nudå...:

Åååh va ja börjar avsky känslan då livmodern drar ihop sig :(
Nu räcker de väl? Tänker inte åka in fler ggr fören de är dax.

Tänk får ja ingen speciellt onda värkar å tror att de blir värre åsså missar ja helt att ja kanske borde åka in iallafall..?

Syster berättade för mig att när hon väntade sin son så hade hon inte speciellt ont utan de var mer att de var regelbundna sammandragningar som kändes att dom blev mer å mer kraftiga så de stramade mer..
De är ju så jag har..
Tur Elias är ledig söndag å måndag ifall de skulle bli dax..
Fortsätter detta trots vila hela tiden imorgon så vet jaitne vars ja ska ta vägen...

Kan inte änns gå på toa å bajsa för då får ja extremt ond sendrag i vänster skinka å i ljumskarna.. Aaajj!

*suck* Tur detta snart är över så ja slipper detta.
Vill hellre ha bebisen än dehär.
Men mot slutet SKA man ju bli less säger BM.
Men de knäppa är att trots att ja berättar att ja har jätte jätte ofta starka sammandragningar har hon aldrig sagt att de faktiskt kan vara läge å undersöka.
Tur Sunderbyn finns så man kan ringa dom..
Dom lär vara less på mig innan ja änns åkt in för å föda på riktigt..
Ringt in 3 ggr till dom pga sammandragningar (första gången i v 25+)
Men dom 2 första gångerna ignorerade ja deras råd om att åka in.
Men 3:e gången (förra veckan) åkte ja ju in å fick bekräftat att de ärpå G.
Men ja kan ju inte ringa in igen...

Väntar på att dom ska paina som attan så ja vet att NU måste vi åka för NU kommer bebisen!

Var bara tvungen å få skriva av mig....
Kom gärna me tips om va ja ska göra... ila verkar inte hjälpa längre...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback