Gravid fotograferingen på G :)

Jag mår illa, de trycker å sticker mellan benen å bebis bökar konstigt så ja känner mig mörbultad på höger sida av magen, folk "gnäller" men ändå försöker ja vara tapper å planera nästa veckas graviditetsfotografering :)

Elias har ring K.R ang graviditetsfotografering nyss, inte för att ja är ett dugg sugen mer men ja tänker inte låta hela min vardag stanna upp för alltid bara för en skit sak som ja tog åt mig av för mycket (?).
Fotar vi inte domhär fotona så kommer ja ångra de sen, tusen gånger om..
Har 100 olika ideér nu helt plötsligt känns de som.
Får se va de blir av dom i slutändan ;)
Vi ska åka hem till K imorgon efter att vi varit på MVC för att prata igenom fotograferingen, platsen där den ska äga rum, klädsel, stil på fotona osv. för att vi ska få våran egna touch i fotona som förhoppningsvis ingen annan har.
Just därför tänker ja inte avslöja mina ideér riktigt än. Sug på de ni ;)

Men kan meddela att de blir både utomhus å inomhus.
De blir i svartvitt (ev. nån med färg)
Elias kommer vara med på nästan alla foton, såklart!
Han hade en egen idé om 3 olika foton som bara jag skulle vara me på.
Den får ni oxå suga på ;)
Men såfort allt blivit spikat å klart så lägger ja givetvis in nån av bilderna på bloggen som ni kan få se.
Alla kan ja såklart inte sätta in, då skulle ni väl lessna ;)
Inga nood shoots blir de iaf. de kan ja garantera.
Riktigt så bekväm me bebis magen är ja inte ;)

K ska även fota efter att bebis kommit ut (bara 1-2 v gammal) med fokus på Elias å bebisen.
Där har ja en alldelens underbar idé, inte min egna dock, alla verkar ta såna men de spelar ingen roll för ingen har ju en likadan sambo å bebis som jag :)
Men iallafall:
Ett foto där Elias står med bar överkropp å håller bebisens huvud i händerna å bebisen lilla kropp vilar på hans armar å dom ser på varann, helt underbart vackert! <3
Typ såhär:


Visserligen ska inte Elias stå å gapa sådär :P tihi*


Å när vi ska fota bebisen själv fick vi lite ideér från domhär:





Dom ä ju oxå jätte söta :)

Huh! Inte de lättaste å skriva ett inlägg lite snabbt medan man får förvärkar..
Bäst för bebis å hålla sig inne tills vi fått fotat fotona ;)
Ungen här kommer säkert karate kicka sig ut ur magen sen när de är dax ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma - mamma och gravid

Jo man tänker så himla mkt på allt tokigt och likt under graviditeten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback