Folk har så olika upplevelser så hur ska jag veta när de är dax för mig på riktigt??

Börjar bli lite fundersam nu ang mina sammandragningar.
Ja vägrar kalla dom förvärkar då dom inte gör direkt ont, utan känns mer som att nån verkligen kramar luften ur mig å nyper åt min mage allt va de går å magen blir stenhård å få världens fulaste form.
Ligger ja på vänstra sidan när ja får en sammandragning så gör de ont på högra sidan som om ja hade ett stort blåmärke där typ..

Men de ja är fundersam över är att ja ligger å gör absolut ingenting förutom skriver dehär inlägget å sitter på facebook å dom bara kommer å kommer å kommer å känns mer å mer åtstramade för varje sammandragning..
När man vilar ska man ju inte få såna?
Men fick ju de trots vila hela kvällen, natten å morgonen när ja var in på Sunderbyn på undersökning sist.
Orkar bara inte åka in på en till undersökning för att kolla CTG igen.
De tänker ja begära imorgon (om de ännu är likadant på morgonen) då ja ändå ska till BM på MVC på besök.

Många skriver att när dom väntade första fick dom inga direkta teckan mer än sammandragningar som kom tätt så dom åkte in på undersökning å väl där så kommer ungen bara efter nån timma..
Måste ju hinna fotografera, snälla kära barn kom inte än!

Trots att dom komer käner ja starkt behov av att åka till ica (coop stänger snart så dit hinner ja inte) å köpa batterier till kameran, nån cola/fanta, nåt snacks osv ifall vi skulle bli tvungen å åka in inatt.
Åsså måste ja ju köpa mjölk oxå. De är slut å ja vill ha kvällsfika!
Hade vela duscha ikväll oxå men de sket sig. Som vanligt.
Imorgon ska ja söka upp en dusch nånstans å duscha bort all värme från kroppen!

De var bara de ja ville...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback