Fin besök :)

Haft besök av Jennifer å John idag :)
Vi fikade på baksidan i den stekheta (!) solen (jag satt åter igen under ett paraply!)
Kladdmuffins, glass, kakor, kaffe å saft :) Mumsigt, men ingen vidare aptit i värmen..

Får se va resten av dagen bjuder på?

Är sjukt törstig hela tiden och:
-Nu vill ja få ut bebis för ja hittar inte ett enda klädesplagg som passar att ha i denär värmen!
Blodådrorna kokar å fötter å fingrar svullnar i värmen så ja kan inte änns ha förlovningsringen på mig mer än på kvällen :( Känns jätte hemskt..

Ska nog ta ut nåt å ligga på ute på gården i skuggen ett tag..
Hoppas de inte är såhär lite blåst när bebis anlänt till världen för då kommer ja inte gå ut annat än i skuggan.
Voi voi... Så är de ibland..

Längtar efter bebis nu massor...
Kan ju "pöka ut" bebisen men de är ju inte direkt att man känner för de varje dag flera ggr par dag när man är så otymplig! :( Bara ja som vågar erkänna att 6 inte är prio ett i slutet av graviditeten?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Zandra - Mamma till Thindra 11 månader

Jag "pökade" ut min dotter ;) Haha! Men Robert ville aldrig typ ligga med mig när vi väntade gumman. MEN jag ville hela tiden ;o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback