Fått sova 7 timmar isträck inatt..

..men ändå är ja fortfarande jätte jätte trött!
Ovärt :( Får väl vila på dagen oxå då..
Steg inte upp fören halv 2 (!!!) på dagen..

Visserligen åkte vi en sväng till syster igår kl 23.30 för att låna en rulla toapapper så ja klarar mig :P haha* men då kom vi inte isäng fören efter kl 02.00 nångång så då kanske de inte var jätte konstigt att ja sovit som en stock å sen så länge så ja ännu är trött..
Om nu tröttheten inte beror på nåt annat..?
Knappast, för denna lilla guldklimp i min mage verka trivas ypperligt i min mage :)
Nog för att den nog mår bäst i magen ett tag till, men ni föstår väl känslan av att vara less å bara vilja få ut den?
Kan hända att vardagen ännu är lite lättare om bebis håller sig i magen så man inte behöver ta dedär ansvaret riktigt än. De har ja oxå tänkt på :P Men ja längtar ju såå! <3

En tanke slog mig imorse efter att ja drömde att vattnet gick:
"Hur GÖR jag om vattnet går å ja vill duscha mig efteråt när vi inte ar nån dusch? Då måste ja linda in bilstolen i handdukar å sitta på å fort åka till nån som har dusch så ja får duscha, eller vad?"

För BM sa att när huvudet ännu är ruckbart så kan de hända att vattnet, om de går, forsar ut istället för att sippra då de inte är nåt huvud som ligger tätt tätt i bäckenet som hämmar vattnets utrinningsförmåga, att man hinner reagera å gå på toa å DÄR släpper de..

Känner att ja skulle vilja bada badkar idag..
Ska fråga Jennifer om lov att få ligga å leka valross i hennes badkar :P
Kan ju vara kul ;) haha*

Vecka 38+0 (39) imorgon <3 Tiden går fort men ändå sååå sakta..
Känns som en evighet sen ja gick in i v 37+0 (38)
Fast de bara var 6 dagar sen.. Allt går å sakta nu mot slutet...

Känns som om denna unga aldrig kommer vilja komma ut.
Å ja är inte lika taggad å föda mer.
Rädd för smärtan lite då å då..
Att ja inte ska veta hur ja ska hantera den..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback