En sak jag önskar mig:

Ett piano!

Har spelat piano sen så långt bak ja kan minnas men när ja flyttade hemifrån flyttade ja även ifrån pianot :(
Har saknat att spela så sjukt mycket! <3
Brorsan har ju ett piano men ja vill inte fara dit för att spela.
Vill ha ett eget, hemma, som ja kan spela på när ja får lust!

Min andra bror tog med sig synthen när han flyttade hemifrån så den fick ja inte heller ta.
Å ja om nån borde ju ha ett!
Han jobbar å jobbar å jobbar i Sthlm så han säger själv att han ibland glömmer att han har synthen..
Så varför kan inte lillasyster få den då? :O

GE MIG!

Ja skulle spela så fingrarna glöder! (Fast då skulle nog pianot fatta eld :P
Tss :)

Å en sa till som ja kom på att ja oxå önskar mig..
Men som inte är så lätt att få eftersom F å A kassa tjorvar med mig (!!!)
PENGAR! Snart kommer bebis å ja har inga pengar!! 31 kr på kontot.
DE kommer man ju långt på!
Varför kan man aldrig få pengar i födelsedags present??
Okej, folk tycker de är tråkigt å ge pengar.
Men om man BEHÖVER pengar för å leva så är väl de en JÄTTE bra sak å ge?
Dumma mamma å pappa som bara köper skämt saker för 50 kr sammanlagt.
Ge mig hellre en 50 lapp så ja får köpa nåt vettigt!
Nåt ja behöver!

*arg* för att ja är så fattig just nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Zandra - Mamma till Thindra 11 månader

Vi har delad eekonomi fast den ena dra in. Fast jag får ju fp så jag får ju in litee iaf. Men det blir ju bättre sen när jag också får min lön! Så vi delar på ekonomin, för annars skulle det bli tjorvigt. För man köper ju nästan allt till sitt hushåll! :)

Postat av: Anonym

Vi har gemensam ekonomi, så då spelar det ingen roll vem som får mer pengar och vem som får mindre. Å speciellt då man har barnen tillsammans så känns det solklart att ha gemensamt. Vet inte vem som skulle ha åkt på att köpa blöjor annars... ;) Hoppas det löser sig.

Postat av: Madde

Vi har delad ekonomi, min sambo har gått arbetslös nu i snart 3 år den ända inkomsten han har är aktivitetsstöd vilket inte är mycket, så de är jag som arbetar och drar in pengarna. Men vi ser de som så att vi delar på allt och en dag kanske de är han som drar in pengar o inte jag och då får ju han betala :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback