Bad på lilla Bjumis :)

Varit på lilla Bjumis me Jennifer, älskling å Fredde. Å Moa såklart :)
Hon fick simma lite söt vovven <3

Å Elias å Fredde fick sig ett bad oxå. Med skotern :S

Jag doppade mig till under röven, hade inte tänkt bada så ja hade inge badkläder med mig :(
Dåligt av mig, de var ju jätte skönt i vattnet.
Alltid varmare på lilla Bjumis än på stora av nån konstig anledning (??)
Så nästa gång vi åker dit ska ja ha med mignå å bada i :) <3

Nu sitter ja å Jennifer å ser Edward Scissorhands på tv å sen blir de å sussa...
Trööööött efter denna varma dag :P

(Köpt solskydds spray idag, välbehövligt!)

PS: de lite lätt röda på mig har blivit brunt :) Äntligen! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback