19 juni <3

Klockan 15.24 föddes våran lilla prinsessa till världen <3
Kan berätta kort att ja vaknade kring 10.00 på morgonen av att de klocka till kring äggstockarna.
Ja gick på toa å de böjar sippra ut vatten.
Ja går upp å väcker Elias å kring 10.30 går ALLT vatten!

Åker å duschar å sen kring 11.10 åker vi till sunderbyn
Kommer in på undersökning, gör ctg osv å är öppen 3-4 cm.
30 minuter senare kollar hon igen då ja säger hela tiden att" ja skiter ner mig ja skiter ner mig".
Hon gör en till undersökning å bara på 30 minuter har ja öppnat mig till 7-8 cm!!

Kring 13.20 får vi komma in på förlossningsrummet iallafall å:
kl 15.24 föddes våran lilla tjej som är 46 cm lång å väger 3105 g <3


Stolta föräldrar /Linda å Elias <3

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Grattis till er! bra jobbat och vad skönt att det gick så bra och fort! Där ser du att det inte var något att oroa sig för :)

Postat av: Anonym

naaaw alltså vilken glädje det var att se detta, hoppas ni alla 3 mår bra och att ni snart får komma hem :) Lycka till <3

Postat av: Faster....

Grattis till lilla prinsessan....

Postat av: Sara

GRATTIS!!!!!!!

Postat av: Zandra - Mamma till Thindra

Grattis! :) Vad ska hon heta? :)

Postat av: Teresa

Men herregud vad söt <3

Postat av: ylva

massa grattis!!

Postat av: Johanna örn

Grattis ännu en gång. Skönt att det gick fort ändå, jobbigt få med pin värkar länge :) söt som en prinsessa är hon. Lycka till nu med allt och jag kommer följa din blogg då jag tycker det är så intressant att se hur dem små utvecklas. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback