Uppdatering :P

...i onsdags kom söta sara å hälsa på :) <3

Så hon, Hanna (som ja inte sett på evigheter!) kom å såg film hos oss :)
Dock vart de inte mkt film tittande för mig då hon hade magknip måndag, tisdag å onsdag :(
Men nu är de bättre å hon tar några "näps" på dagen :) <3
Mitt älskade barn <3

I torsdags var ja, sara, hanna å mitt lill<3 på Lyktan å fikade, jätte mysigt :)
Sen kom Jennifer på besök å gosa me snuttan i flera timmar, hon trivs bra hos sin kusin <3
Lilla toaletten vart färdig igår oxå, hyfsat klar iaf. vi kan gå på toa å duscha där :)
Så me andra ord så har vi varmvattenberedaren igång.
Åsså har vi tvättmaskinen igång så vi kan tvätta kläder hemma oxå så nu måste vi inte åka nånstans för å duscha å tvätta...

Idag har ja gått en promenad till syster me Jessi i bärselen, hon somnade så gott i den :)
Fick miniform av syrran idag som ska hjälpamot Jessicas magknip å gaser, skönt å ja hoppas de kommer funka <3
Idag har ja legat å sjungit "Lilla Ängel" å Jessica kollade på mig me stora ögon som att "mamma du kan inte sjunga, men visst ja lossas gilla de", haha <3 Sen somna honi min famn :)

Nu är Jenifer på besök å Elias kommer väl snart hem tror ja...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback