Töre igår

Vi var i Töre igår.
Då vet ni.
Idag har ja redigt ont i brösten å dom är sprängfyllda.
Ska nog inte vara borta från Jessica längre än 3 timmar ännu på ett bra tag.
Innan brösten lärt sig att dom inte behöver göra mig illa för att ja ska få egentid me Elias ett tag.
Sovi 5 timmar inatt å vaknade av att ja var tvungen å gå å duscha för å "tömma" lite å sen kunde ja inte somn om.
Surt..

Kul (iallafall stundtals) å göra annat är amma å byta blöjor å vagga å gunga bebis, men ja saknade de ändå direkt vi for, innan vi for till å me.
Höll på å grina sönder å Elias fick trösta hela vägen från Kalix till Töre.
Kändes heskt att vara ifrån våran gounge :´(

Men idag ska vi ta igen de :) <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Landkrabba

När jag slutade amma hjälpte det för mig att "smeka" brösten så rann överskottet ut så jag slapp duscha mitt i natten. Vill du sova utan bh kan jag rekommendera ett plastat underlakan/madrasskydd och ett par handdukar, går snabbt att byta om man vaknar och de är blöta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback