Mjölken "sinar" pga ond cirkel...

Mjölken sinar för att ja inte äter mat.
Ja äter inte mat för att ja inte hinner.
Ja hinner inte för att Jessica gråter.
Jessica gråter för att hon är hungrig å ska hänga vid tutten konstant för att mjölken börjar "sina" (?)
Mjölken börjar sina för att ja inte äter.
Ja äter inte för att ja är stressad pga ovanstående.
Å är ja stressad blir Jessica stressad.
Är Jessica stressad (ledsen) blir ja stressad (frustrerad).

Dehär är en ond cirkel.
Jag vill ha hjälp med matlagning så ja får i mig mat, eller hjälp med Jessica när hon är grinig så ja själv kan laga mat.
Vilket som!

Idag är en SKIT dag, men nu sover min lilla älskling iallafall..
Min stora älskling som nyss var för trött för att hjälpa mig lite sitter nu å ser film *hmm*..
Förlåt men ja var tvungen å skriva de.
Nån som vill bli min husa ett tag eller nå?
Vill ha hjälp men bara av EN person som borde kunna hjälpa utan att bli tillsagt konstant.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Landkrabba

Ha nypon/blåbärssoppa, yougurt och annat flytande hemma som går snabbt att äta även på stående fot så du får energi i dig. Någon kanske kan hjälpa dig med storkok så att du har goda matlådor, bara att värma i micron?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback