Hemska dag!

Men guuud så tjurig man kan vara! Jessica alltså :S
Man måste gunga gunga, vyscha, skumpa, gå å gå å gå annars är hon ledsen.
Å de är väl ingenting, om de inte var för att ja har ont i bokstavligen varje muskel å led i min kropp!
Varför? Ja har inte gjort nåt speciellt föutom "gunga gunga, vyscha, skumpa, gå å gå å gå".
Varje gång ja bara rör mina fingrar så painar de rejält!
Så nu får vara första gången ja skulle uppskatta hjälp..
Helst nyss!
Men inte vem som helst.. nån som kan få henne å somna så hon inte blir lika övertrött igen som alla andra kvällar..

Om ja skulle kunna gå en promenad skulle ja sätta henne i vagnen å gå å gå å gå men si de går inte för ja känner knappt marken ja går på :S Höll på å trilla i trappen inatt :S
Kl 03 började smärtan å ja har inte sovit sen dess... :S
Snurrat å tvillat i sängen å inte hittat nån bekväm ställning.
Till å me bh:n gjorde ont.
Ville bara slita av mig den, men då vaknar man väl me dyblöt säng :S
Usch!
Fick lite massage på min ömma axel av Elias igårkväll, kan de vara de som orsakar denna smärta från ni vet vars!?
Nä, idag är ingen vanlig dag idag är en hemsk dag..

Men ett plus har ja iaf.
Ammade Jessica imorse i 15 minuter utan amningsnapp :) <3
Nu skäller hunden igen... ska gå...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback