Godmorgon

Eller inte. Trött som et päron idag.
Ja vet, dålig liknelse, haha..
Jessica har sovit från 23.20-05.30 med bara lite gnäll från spjälsängen när hon tappat nappen eller så kring 02.
Underbart me en unge som sover :)
Snart vänder de, ja veet, men de kan ju fortsätta såhär oxå ;)
Hoppas på de.
Jag sov från 8 på kvällen till 8 på morgonen utan att vakna så mamma kollade till mig flera ggr för hon trodde ja dött, men icke, ja var bara trötter ;) Hoppas Jessica oxå sover så sen så småningom :)

Nu somna hon precis mot mitt bröst där ja ligger på soffan, men denhär tiden är de ingen idé att ja "passar på å sova" för hon vaknar snart, de gör hon alltid...

Tack för alla fina hjälpande kommentarer å Sara, ja ska prova amma utan nappen å hoppas hon vänjer sig.
Ja har hellre ont 2 v i bröstvårtorna än å amma me amningsnapp tills hon är 6 månader, känns de som.

Eller oxå så provar ja amma henne en gång mitt på dagen när hon inte gråter för att hon är hungrig, just bara för att hon ska hitta den när hon inte håller på å dö av hunger, typ.. Uppdaterar varje dag om hur de gick denna gången..
Ska prova kring middagstid varje dag å skriva på bloggen hur de gick så fort ja hinner efter de.. Bra idé? :)

Kram på er, ni är så omtänksamma <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback