vecka 17+5

Idag skulle ja på mitt första ultraljud men hon som skulle göra ultrat var sjuk så de blev framflyttat till den 3:e februari så nu måste vi vänta ytterligare en hel vecka innan vi får se våran prins/prinsessa.
Jobbigt är de, då vi väntat å längtat sedan 1:a december när ja ringde å bokade tid till UL:et.
Men de är  väl inte mycket att göra åt...?
Imorgon bitti klockan 07.00 ska jag ringa Sunderbyn för att kolla om dom har nån tidigare tid (order från min BM).

Nåväl..: Ända sen vecka 6 ungefär har jag haft konstanta toalettbesök då de verkar som att de inte får plats mer än nån cl i min blåsa nuförtiden, de håller ännu på sådär, dock inte lika ofta, som tur är.
Vecka 15+1 kände jag första fosterrörelserna å de var de häftigaste som finns! <3 Total lycka! Men ändå känns de som att ja tror inte på att de är något i min mage fören ja fått se de på riktigt, på skärm, när ultraljuds apparaten är på MIN mage å vi har fått foton. DÅ tror ja på de :)

Nåväl, nu ska jag se om de är nå kul på tv å mysa vidare. Pojkvännen är men en kompis å skruvar så...

(just när jag skrev punktena puttade lillan på mig 4 ggr) hihi*

Permalink Magen vecka för vecka Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback