Lilla Elsa igår å mina krämpor idag...

Igår var vi å hälsade på Elias syster å hans tjej som fått en liten flicka i onsdagsmorse :) hon var STOR. vägde över 4 kg å var 53 lång vid födseln :) hoppas ja inte behöver knösa ut en så stor :)
Elias var dock rätt stor när han föddes, vägde kring 4.5 kg å var 56 lång så ja hoppas våran baby tar efter mina gener med vikt å längd vid födsel.
Jag vägde 3750 g å var 50 lång. Lagom tycker ja :) haha*

Nyss hemkommen från jobbet förresten. har en delad tur idag. 7-12 å 16-21 rätt skönt men ändå inte :P
Jag klarar helt enkelt inte av att jobba mornar. om ja stiger upp å gör någonting direkt på morgonen förutom äter frukost före kl 9 så får ja svimningskänsla å de blir svart å tjuuuuter i öronen så hörseln "försvinner" :(
Hatar de å förstår inte varför de blivit så nu.
Ifall ja inte lägger mig ner direkt så spyr ja å efter de mår ja bra men ja vill ju inte gärna spy så ja lägger mig hellre ner så de slutar snurra. Nån som känner igen sig?
Har inte haft så fören efter vecka 13 ungefär... kanske har lågt blovärde eller liknande..?
Hoppar bara att de går över snart så ja slipper plåga mig själv eller säga till chefen att ja inte kan jobba mornar mera, för de är ju mest pass från 7 som man får när man är vikarie... gillar kvällar :) då mår ja prima helatiden :)
Nå, har kommit på att en graviditet inte är en dans på rosor, för ja måste även tillägga att de knakar i höfter å rygg på mig redan å har ont i hälften av alla rygg muskler... =/ Vill att allt de ska gå över så ja får njuta av min graviditet på riktigt helatiden från å me nu. att de kommer igen strax innan beräknat födelsedatum är en annan sak. Då jobbar ja ändå inte så då behöver ja inte vara rädd å svimma å spy iallafall...

Älskling åkte just iväg med en kompis till Luleå så ja ska sträcka ut mig på soffan å vila ögonen innan jag ska till jobbet igen kl 16.

Tack för mig för denna gång! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback