Barnenshus å IKEA imorgon :)

Fick jobba även idag en 7-16 :) Känns bra att ja får jobb lite iallafall så har ja lite fickpengar, efter att räkningarna är betalade osv..

Imorse gick de förvånansvärt bra på jobbet, med de menar ja att ja mådde inte alltför dåligt.
Gick med frukost vagnen så behövde inte göra så mkt lyft å sido förflyttningar å tjorva med trånga stödstrumpor å tunga blöjbyten, kanske var de? Spelar ingen roll vilket, ja slapp spy eller svimma :)

Om de inte blir något jobb imorgon så åker jag å älsklingen till Barnenshus osv.
Ska hämta ut min BabyBox :) Hihi* då känns de som att de verkligen är påväg smått till vårat hem :)
Se efter några skötbord på Barnenshus och  IKEA för dom kanske har nå billigt men ändå bra?
Vill ha en spjälsäng med nedfällbar sida å höj å sänkbar liggdel så man kan ha den brevid sängen första tiden så kanske man slipper springa lika mkt på natten :P Finns de en spjälsäng man kan ta bort ena sidan på är de oxå bra. Bara man kan justera liggdelen :)

Längtar så mkt efter den lille fast vi inte har färdigrenoverat ännu änns. Mysigt me en sommar baby :)
Då kan ja sitta på altanen å äta frukost medan ja har mina 2 älsklingar brevid mig :) UNDERBART! :) <3
Å sommaren 2012 kan h*n traska runt på VÅRAN gräsmatta för då är h*n 1 år :) Är suverän på att planera :) haha*

Från de ena till de andra har ja å älsklingen just sett klart Wallander å börjar bli dax att dra täcket över oss nu :)
GodNatt alla!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback