Vecka 19+5 idag



Om 2 dagar är min livmoder så högt upp som bakom naveln. Vecka 20 på lördag. De går fort :)
Förstår bara inte hur i hela friden ja ska kunna krysta ut en hel bäbis från, ni vet var...
Helt otroligt hur våran kropp är skapt! <3

Har världens största oro för min förlossning, har fått nån slags förlossningsskräck dom senaste veckorna.
Haft foglossning sen vecka 18 ungefär så de betyder ju iallafall att min kropp förbereder sig på att de ska få plats en liten, ut därifrån, i sommar.. Går som en gammelkärring ner för trappan å när ja suttit ett längre tag (kanske 30 minuter) å ONT gör de.. Men de är de värt i slutändan då ja får hålla mitt lilla hjärta

Nu blev ja hungrig så ska nog ta å göra mig nån mat. Senare blir de å veckohandla som vanligt.. Jobbigt..
Varför har vi inten affär i Stenbäcken? :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback