Snö, Kallt men ändå Soligt!

Vaknade av att de var ljust å soligt :) Konstigt, tänkte ja för ja hade persiennerna ner dragna å solen var på andra sidan huset. Steg upp å tittade ut å hoppades på att gräset skulle vara framme å de inte skulle finnas NÅN snö kvar. Förväntade mig helt enkelt sommar :) Men de var totalt onödigt att önska sig de. För de var fortfarande över 1 meter snö på gåden å de såg KALLT ut :( Nå, man får äl drömma lite ;) Längtar till sommaren då ja kan äta frukost ute på altanen i solen å bara njuta av den friska sommar luften :) Härligt! <3 Nå, just när ja tänkte klä på mig å gå ut så försvinner solen, KUL!

Sitter nu med Jennifer som försökt hjälpa mig å få en personlig stil på bloggen, nån bild osv.
Men allt står ju så konstigt å de är 1000 olika mallar å koder så man blir ju knäpp. Vi gav upp.
Nåt snille i Kalix som kan hjälpa mig så ja lär mig göra sånt :P ?

Vi väntar på att syster Nina ska komma från tandläkaren me Robban (hennes sambo) å lille Jim <3
Då blir de familje kebab som gäller :) Mums :)

Elias har dragit iväg till Luleå en sväng me Fredde men skulle försöka vara tillbaka innan dom åker, han vill ju oxå träffa dom såklart. de är inte varje dag. Dom bor alldeles för långt bort :(

Får se sen va som händer senare, solen kom tillbaka för några minuter sen, den verkar inte kunna vara framme helatiden, tyvärr..


Framsidan


Baksidan (skottat av garagetaket)


Baksidan (snön orörd-över en meter)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback