allt å inget!

Jaha, då ligger ja här igen. På soffan. Hemma. Ensam. Uttråkad.
Har ätit middag för lite drygt en timma sen, lillan blev glad tror ja för ca 50 min efteråt rörde hon sig massor :)
Fortfarande lika mysigt å kul å busa me h*n där i magen :) Om ja trycker lite försiktigt på ett ställe får ja igen efter nån sekund :) Mys unge! <3

Ja har börjat märka lite ändringar i babyns beteende mönster:
Kring 03.30 vaje natt vaknar ja av att h*n sparkar på blåsan så ja håller på å kissa ner mig å efter ja vart på toa så är de lugnt en stund efteråt :P
Sen börjas de igen kring 09.00 på morgonen i ca 30 min.
Å mellan klockan 13.00-17.00 är de fullrulle :)
Å sen återigen efter klockan 19.00 till ja går å lägger mig i sängen på rygg :)

Kanske så babyn kommer vara vaken när den kommit ut ;) ?? Va vet jag :)
Å h*n gillar INTE när mamma har kalla händer å rör på magen ;) Fast de klart, vem gör de?

Ynka 18 grader i huset å ja huttrar å ryser utan filt.. Blir promenad me Vovven kl 19.00.

Idag har ja varit på möte på ArenaUng ang. praktikplats.
Varit å sökt överallt på sjukan utan resultat då dom som går i skolan har sina praktikperioder just nu.. Surt!
Men på arbetsterapin skulle dom höra av sig så fort som möjligt.. Har dom inte ringt mig innan måndag 14.00 åker ja dit å pratar me dom igen. För hon sa att hon bara skulle prata me en som var ansvarig (som inte var där just idag) å sen ringa  meddela mig..
Jag är dock sjukt sugen å vara på Djuptjärns dagis men då säger dom på projekt kubik att de går ju inte eftersom de inte är bra när ja har foglossning å dra pulka, vara ute me ungarna å leka osv. VARFÖR DÅ?! Har då ALDRIG sett en dagisfröken dra en pulka eller krypa runt kring golvet!! ALDRIG! Ska förbi där imorgon för att fråga om ja kan få prova vara en dag å se om ja skulle orka de. Å de borde ja! Herregud ja kan sätta mig nästan när ja vill, ja behöver inte stå å gå å slita å dra å lyfta osv flera timmar irad som på ett äldreboende!
Ja gör som ja vill å tror ja att ja klarar av de så ska jag nog göra de! De handlar ju trots allt bara om 2 veckor! SCHEEESES!!!

Just nu känner jag mig otroligt orke å energi lös! Ja skulle hur lätt som helst kunna somna en stund..
Vill göra nånting kreativt men vet inte vad. Typ pyssla med nåt till bäbisen eller nåt.. Vet inte riktigt..
Nåväl, de var allt för nu.. Kl 22 blir de å se BigBrother (varför heter de så?) iaf. å sen sova..
Å lagom till BB slutar så slutar älsklingen men de tar typ 25 min för han å gå hem så...

Funderat ut en förlossningsplan men kommit fram til att en av dom grejerna ja verkligen vill (!) får man inte göra i sunderbyn! Föda i vatten. Man får ligga i ett kar en stund men när de är dags att krysta får man inte ligga där mer.. De suger! Men akupunktur får man så de är bra. vill ju inte vara drogad när bäbisen kommer :P haha!


Min middag :P gott! å nyttigt bröd :) MUMS! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback