Tisdag:

Min dag började 09.00 med att elias kompis Fredde kom å väckte oss.
Kring 11 tiden kom gubben som kollade på min bil igår å köpte min kära Volvo så nu är ja några tusen rikare men en bil fattigare. Å de försvårar min vardag då jag inte kom åka vars ja vill när ja vill hur länge ja vill.
Nu hitta en ny bil fort som tusan så man kan fortsätta som vanligt. Combi är de som gäller nu.

Klockan 13-16 var ja å jobbade. När ja träffade chefen trodde hon direkt att ja kommer få en pojke, hon sa att "jag har rätt 9 gånger av 10!" så de återstår väl att se :D hihi*
Nåväl: efter de kom älskling å Fredde å hämtade mig från jobbet åsså drog vi till Buffone (pizza å hamburgerrestaurang) där ja åt en inbakad, typ Calzone. Nu ligger ja på soffan å är mätt som en GRIS! :)

Elias åkte med fredde å skruva i garaget så nu blev ja ensam igen... :(

Längtar till torsdag för då ska vi äntligen få fara på de efterlängtade ultraljudet som blivit framskjutet hur mkt som helst för att hon va sjuk... åsså är ja ju i vecka 20 på torsdag oxå. halva tiden kvar då alltså :)
Nu se om de är nå kul på tv å lägga mig tillrätta å smälta maten. Å kommunicera me min älskade baby! <3

Få se va som händer imorgon... Kanske jobba, kanske inte, jobbigt å vara vikarie... :S
Om inte annat blir de nog långpromenad me älsklingen å vovven å sen myyys! :D å längta efter ultraljudet :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback