OMG!

Måste tillägga att de var min Barnmorska som sa åt mig att inte vara med folk som jämt suger ur enns energi.
Ja behöver inte folks sympati för att ja är gravid. Men ja KRÄVER (!!!!!!) att folk ska bete sig likadant mot mig NU som innan ja blev gravid. De är de som är grejen.
Vill inte att folk ska bete sig på ett annat sätt mot mig nu bara för att dom tror att ja är sårbar å har graviditetshormoner mm.
Prata med mig som vanligt.
Ja är fortfarande en vanlig människa.
Jag funkar fortfarande likadant.
Om man bara blundar för trötthet, foglossningar å illamående vid stress så är allt som förut.
But Im still a human! Please respekt me for who I am and I will do the same 4 U.

Nu sitter ja bara på soffan å väntarpå att älsklingen kommer hem. Skönt med nån som beter sig.
Ja brukar inte vara den som "snackar", men ja STÅR för ALLT ja skrivit! ALLT!

Å ingen har rätt att hoppa på mig för att ja säger att ja inte har råd att åka ca 20 nånting mil hit å dit.
Ja ville bara ha en annan lösning på de hela, andra alternativ, fast så ja ändå tar mig fram.
Inte att de skulle sluta såhär, men de var väl bäst så? :S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ModelBea

Var med och vinn NAULASH som ger dig längre ögonfransar inom en månads tid! Värde 1595 kronor!



Tävlingen hittar du här:

http://beich.blogg.se/2011/february/vinn-langre-ogonfransar.html



Lycka Till!

Kram Bea


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback