My back hurts :(

Ingen mera Linedance för mig nå mera.. alldelens för ont i ryggen å höfterna :(
Inget att göra åt, men alla dessa rörelser som att korsa benen, lyfta benen, gå i sidled osv osv, i snabb takt, är inget min kropp verkar gilla nåmer :( synd för linedance är ju så kul :)
Får bli raska lång promenader med hunden istället..
Dock inte när de är kallare än 15 minus som de envisas å vara :(
Vill ha -10 gradigt väder ute. Super härligt! <3


Förresten;
Nån av er läsare som haft så att när bebisen sparkar å har sig där inne så känns de i ändtarmen?
EXTREMT obehagligt!
H*n har sparkat så heeela dagen idag.
Har inte känt nån spark utanpå magen idag, bara mot tarmarna :(
Obehagligt! Usch! Nå, inte mkt ja kan göra åt de :P



Nu ska ja ropa in älsklingen som skottar gården, han är så duktig min Elias! <3
Vi ska ta å se Wallander på tv å mysa :)
Imorgon kommer min kära Sara till Kalix me sin mamma å hälsar på oss :) Hennes mamma ville se vårat hus :)
Dock är de ju ännu under renovering men ändå :)

Nu ska ja mysa på :) Ha de gött! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback