kan inte låta bli ;)

Ja, ja är sjuk, men ja kan dock ÄNDÅ inte låta bli att gå ut å traska i finvädret :)
+3 grader å sol har vädret bestått av idag. nu är de inte sol mer, den är påväg ner, men mitt humör är ändå uppe :)
For en sväng till syrran (ingen risk att ja kunde smitta dom, dom har samma sjuka som jag) åt å sen hämta ja älskling från jobbet, for tillbaka till syrran en sväng för att Elias skulle hjälpa Eva å få skottat av taket.
Härligt att bara stå å titta på, när de var så skönt ute, annars hade ja nog bara suttit inne idag, men ja rår inte för att ja inte pallar å sitta inne en sånhär dag :)

Angelica är tydligen oxå sjuk. Många som är sjuka verkar de som.
Så vi ska evenuellt en sväng till Töre bara för att umgås lite.. Om ja orkar, har 38.5 i feber :S

Längtar till snön tinar bort. De mesta iallafall, så man kan börja dra ut solstolarna å sitta å sola me vinterjackan på å dricka varm choklad, de är underbart! Inget går upp mot den känslan. Sitta ute å dricka varmt i takt med att vårsolen värmer mig även på utsidan å man får lite färg i ansiktet.. Lovely! <3

Tänk sen, på min födelsedag, i Maj, när de mesta av snön är borta å man kanske kan (som förra året) sitta ute i bara linne för att de är alldelens för varmt med jacka å tröja.. (dock inte om de blåser) Fira sin födelsedag ute, som förra året. De är en riktig "snart är de sommar" känsla :) Den älskar jag :)

Nu börjar ja låta som en, ja vet inte vad.. ;) Ska dricka lite varm choklad här inne istället nu, i väntan på att Jimmy kommer tillbaka me Elias :) Åsså ska ja snyta mig..

Nu kom dom ju ;) vilken timing ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback