En rolig dag :)

Imorse åkte ja å Elias till hans barndoms by Holmträsk till hans bror å skulle starta hans skit fula skoter :P haha*
Efter de åkte vi hem för att vi fick besök av Jimmy å Angelica.

Sen fick ja nån kortslutning å skallen för ja vart less på att ja bara har ett par byxor ja kan ha på mig.
Inte ett ENDA par får ja på mig! Så vi åkte till Haparanda (Rajalla-På Gränsen) å besökte H&M.

Där hittade ja ett par gravid hängselbyxor, gravid jeans, å 3 gravid tröjor :) å sockar :) TOTAL LYCKA! äntligen har ja 3 par byxor ja kan ha, som ja ändå kan känna mig "snygg" i, så ja inte behöver ha mjukisbyxor med målarfärg på sen målningen i huset :P haha* Härligt!

Elias åkte till Boden efter att vi kommit hem, han kommer väl snart tror ja :)
Sitter nu i mina nya gravid jeans å kollar på Irene Huss på 5:an... Shit va nervös han är Irenes kollega :P haha*

Imorgon 08.30 ska ja tydligen på ett möte på Folketshus å sen promenera 5 km i mer än 20 minusgrader för att fara till Orbit One å My Life. Tungt. Mår inte bra alls till råga på allt.
Igår kväll (liksom just nu) mår ja illa som bara den å skakar i hela kroppen å fryser fast ja inte änns är kall!
Svin jobbigt, men ja är van ändå, haft så sen ja var liten...
De är Kvicksilverförgiftning som ja fick från mamma när hon väntade mig... Lååång historia :(
Nu ska ja ta å krypa ner under min varma limegröna fleece filt ja fick av min kära mor i julklapp å invänta sambon :)

Lägger in bilder på kläderna imorgon :) Orkar inte nu..

Sov Gott allihopa! <3 Kramar! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback