Alla <3 dag

Var till BM idag å fick en överraskning :) VI FICK HÖRA HJÄRTLJUDEN! <3
156 låg dom på :)
Känns så häftigt att ja har 2 hjärtan i min kropp :) å en liten kropp i magen som de andra <3:t tillhör :) Hihi*
så nu börjar de kännas ännu mer verkligt, nu har vi sett bäbisen å hört dess lilla hjärta oxå :)
Ser fram emot nästa besök, då ska hon börja mäta magen å göra min å bäbisens alldeles egna kurva :D

Känns som att ja bär på världens största skatt, och, de GÖR ja ju :)

Bäbisen har levt loppan i min livmoder hela tiden efter kl 13.00 idag :) Myyys!

Mötet hos min BM var dagens höjdpunkt! <3

Lägger in bild på kaggen lite senare ;) Nu, mys me älsklingen <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback