God Jul Allesammans!

Idag ska de alltså vara julafton :P
Har fortfarande (trots att ja öppnat några julklappar) noll julstämning :S
Men de kommer nog när vi åker till svärmor å svärfar, där är de alltid så julmysigt i juletider :)

Älskling har vart i H-T inatt å kom hem kring 10 imorse, så nu ligger han å sover, tröttmössan..
Bra start på julafton :S Inte, men men, va ska ja göra åt de...? Inget :P

Jessica har hittills fått (öppnat 5 julklappar) 6 olika barbapapa figurer, å en till leksak, såndär man kan sätta fast på vagnen å som hon får jätte bra grepp om, vet inte va den kallas, nån sorts dinglis, men de är bara ringar å inga mjukis figurer på den, från mig å Elias, resten av oss för hon öppna sen, hon tyckte då om dom :)

Från fadder Jennifer fick hon jätte fina kläder (tröja å klänning) å en gosefilt :) TACK!

Från mormor å morfar har hon fått en boll som har en bjällra i å olika sortars figurer å handtag på å en såndär badanka som är i en boll med vatten i, den äääälskar hon :D TACK!

Å från morbror Erkki fick hon en jätte fin klänning :) TACK!

Resten av julklapparna från hennes faster å moster (som dom vart å lämnat innan) får hon öppna sen när Elias har vaknat, han ville vara med :)

Jag liksom.. *hrm** tjupöppnade julklapparna med Jessica från Jennifer å mormor å morfar, medan han sov :)
Kunde helt enkelt inte hålla mig ;)
JAG är som ett barn när de är julklappsöppning, speciellt när de är julklappar till Jessica eller när folk öppnar julklappar som jag gett :)

Hon har visserligen fått några julklappar från hennes moster Eva innan jul för att de behövdes :P
Pga att hennes långa hår tovar sig bak på huvudet så fick hon shampo (2 i 1, balsam i den oxå) å dusch tvål/badskum :) Barbapapa motiv på flaskorna såklart ;)
Åsså enn tröja :) TACK igen! :)

Foton på alla Jessicas julklappar kommer en annan dag :)

Jag har även hunnit duscha å sminka mig å snart ska ja locka håret :)
Jessica sover i vagnen så de är lugnt här hemma :)

När älsklingen vaknar åker vi mot stan å farmor å farfar (jessicas alltså)

Åter Igen! GOD JUUUUL!!!! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jennifer

Vad bra att ni/hon tyckte om dem..

En liten söting måste ju också få nå sött:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback