Semester <3

Jag vill ta semester från allt vad hushållsarbete heter å bara dra iväg till mamma å pappa i sthlm me Jessica, känner ja.
Min egentid skulle vara att åka bort hemifrån bara.
Vars som helst.
Extremt less å bara sitta hemma å inte ta mig nånstans.
När ja pratat me mamma säger hon att hon betalar flygbiljetten å att de är bara vi kommer men Elias säger nej. Såklart.
Han säger att han inte skulle klara en dag utan å se Jessica å de förstår ja ju men kom me till Sthlm då.
Hushållsarbete eller ej de är inte de jobbigaste å Jessica är inte svår på nåt sätt men den minsta levande "varelsen" i vårat hus vill ja verkligen bli av med. Irriterar mig på allt denna "varelse" gör. Då börjar de gå överstyr å ja borde få åka på semester. Tror alla kan behöva en semester då å då.
Ja vill åka själv me mitt lill hjärta så stor hjärtat får sakna oss å uppskatta de ja gör medan han får ta hand om allt de själv när vi åker iväg, men neeeej, de går ju inte.. Ja får ju inte. Men bokar ja en resa å säger att den redan är bokad å ja ska åka de datumet så åker ja. Har stor lust å göra de!

Nu har ja fått skriva av mig.
Dålig på å formulera mig som vanligt å hälften av er som läser kommer missförstå mig gravt men de skiter ja i för ja vet själv va ja menar å när ja skriver av mig får ja de ofta å låta som om de är värre än de är. Ja vill bara fara från Kalix ett tag me Jessica, that´s all!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara 18 år & mamma till Noah

Han bestämmer väl inte om dig? Klart att han har med Jessica att göra, men han borde ju unna dig det... Åk om du vill det. Jessica hänger ihop med dig det första året (tyvärr för hans del) men du kan väl inte begränsas p.g.a det??? Då får Jessi helt enkelt hänga med liksom. Suger för honom, men det är så det är. Han kan ju åka iväg med henne när hon blir äldre?

Postat av: Emmelie

Klart du måste få åka bort om du känner att du behöver det!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback