Rensat i byrån (de rensade även min hjärna)

Fick nå städ ryck igår kväll.
La Jessica i sängen kl 20.00 son somnade strax efter kvart över då ja var upp å gav henne nappen.
Gick ner passade på å rensa alla papper å räkningar osv.
Skönt å ha gjort de.
Jessica vaknade första gången kring 03 inatt ja tänkte "jaha, som vanligt" men då kom ja på att "men shit!, hade ja gått å lagt mig å sova kl 20 så hade ja fått sova 7 timmar isträck!" Men kände mig ändå inte alltför trött.
Sen vaknade hon nästa gång kl 05.50 å åt å vi väckte pappa Elias me lite prat å skratt :) <3
Låg vaken en timm i sängen å pratade me efter ca en timma blev Jessica trött igen å somnade om. Jag likaså :)

Vi steg upp kl 9.30 hon åt, ja åt å sen satt hon i babysittern å tittade på medan ja rensade ur byrån som står mot grönväggen å halleluja va mkt skit å skrot vi hade där.
De är där i vi har satt ala grejer å papper hullerombuller när man gått förbi.
Tömde å ransade å slängde å sorterade så ja fick 2 lådor tomma å däri satte ja Jessicas kläder i storlek 62-68.
Vissa bodysar i storlek 62 kan hon ha men inte byxor å tröjor, riktigt ännu..
Känns som på nät sätt lättare i skallen nu efter att ja fick rensat dendär byrån å de tog just över 2 timmar (!) att bli klar me den.
Sen åkte vi till min bror E å hälsade på ett tag å efter de till min syster E å åt kladdkaka :)
Sen på stan en sväng på affären å nu är vi hemma.
Hon sover äntligen! :)

Ringt Vattenfall oxå.
Nu sitter ja å ser Unga mödrar..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback